lørdag den 31. maj 2008

Tur til Kangaamiut

Jeg har været en tur på bygdebesøg i Kangaamiut i sidste weekend. Vejret var ikke imponerende godt på vej derud, men godt nok til at folk (inkl. mig selv) blev lokket op på dækket for at nyde udsigten. Jeg var endda så heldig at se årets første hval (for mig), men desværre nåede jeg ikke at tage et billede af den før den var væk igen.

Bygdebesøg plejer altid at være en blanding af at have helt vildt travlt, fordi man skal se en masse patienter, og ekstrem kedsomhed når man har fri. Denne gang var heldigvis lidt anderledes. Jeg har 2 fys. studerende (Mathilde og Katrine) for tiden, som var med på turen, så der var nogen at snakke med det meste af tiden.

Her kommer lidt billeder fra turen...

På vej mod Kangaamiut gennem Hamborgersund


Man kunne lige ane gletscherne på Hamborgerland gennem disen...


Mathilde (fys. studerende og melodigrandprix nørd)


Katrine (fys. studerende og kongehusnørd)


Her sidder de så og bliver enige om at jeg er en nørd med at kamera...

Lavtliggende skyer...


Kystskibet kan ikke sejle helt ind til Kangaamiut, så man sejler i land med en af redningsbådene....


Kangaamiut city



Ingen kommentarer: