søndag den 9. november 2008

Blomster og en uventet gæst...

Her er en lille hilsen til tøserne fra sygehuset i Maniitsoq ;-)

Det er lidt flere billeder fra min lille ekspedition rundt i vennernes have. Jeg prøvede at lege lidt med at komme helt tæt på, hvilket var ret sjovt :-)

Blomster siger mig normalt ikke ret meget, men på den her måde blev det helt spændende. Jeg forestiller mig lidt at en kunstner måske har det på samme måde, når han skal til at male osv.
Og som en lille bonus fik jeg øje på en lidt uventet gæst i en af blomsterne. Så kig godt efter og se om du kan finde ham...













3 kommentarer:

Dorte Vangsø Simonsen sagde ...

Hey igen.
Tak fordi du tænker på os piger i nord.
Ørntvister er egentlig et ret grimt dyr):, men det hjælper lidt hvis man giver dem kælenavnet "ørner"(:
Kunne godt bruge en rosen buket fra en have. Jeg kunne næsten dufte dem gennem skærmen.
Hey du.

Pipsen sagde ...

Hej Flemse. tak for din hilsen til alle os søde tøser;-)
Flotte billeder! ( men den lille "gæst" er altså en kende....klam....:-/
Vi ses snart, ikk?
Knus

Unknown sagde ...

Hej Flemming
Hvordan går det med ryggene? Er der snart noget andet der kan komme på tale? Jeg har været på billedvandring med dig til Pattefjeldet.
Van der Fleet (den lyserøde)er en af de få billeder, der giver mig hjemve.
I dag var jeg ude at flyve i en Super King, det kan du glæde dig til, det er som at sidde på/i en fugl hurtigt højt op, hurtigt frem og hurtigt ned igen. Glæd dig. Vi ses!!